onsdag 4 februari 2009

Återkoppling privatimport

Tänkte sammanställa det i morgon men enligt kommentarerna uppfattar jag det som följande personer är intresserade av detta.

Uffe: 1 Stateside, 1 All Others Pale och 1 Weasel.

Rekan: 1 Stateside, 1 All Others Pale och 1 Weasel.

Victor: 1 Stateside, 1 All Others Pale och 1 Weasel.

Preliminärt kan jag nämna att ett kolli Weasel är hemma medan vi ej kommit upp i fulla kollin än av Stateside (saknas någon enstaka flaska) och All Others Pale (ser sämre ut).

Ni som är nämnda ovan är alltså garanterade det som är angivet vid respektive med reservation att vi kommer upp i hela kollin senast på fredag då beställningen ska skickas.

Lägger upp en slutgiltig sammanställning imorgon med samtliga som visat intresse.

2 kommentarer:

  1. Gött! Sambeställning av varor är verkligen the shit! Hoppas att detta är något som är här för att stanna. (PS. Om det inte är möjligt att komma upp i fullt kolli av Stateside på något annat sätt kan jag tänka mig att ta en till flaska. DS.)

    SvaraRadera
  2. Mycket bra. Ska blir väldigt roligt att testa Vesslan. Kan tänka mig en till All Others Pale om det hjälper. Den är verkligen god.

    SvaraRadera