söndag 12 april 2009

Ytterligare en privatimport

För er som var med på sambeställningen av Port Brewing Hop-15 kan nu glädja er åt att den står hemma hos mig i kanske inte så säkert förvar. Sprätte upp kapsylen på en av flaskorna för en liten stund sedan och vill ni veta vad jag tycker i en utförligare recension kan in läsa här.

Ni som läste recensionen har kanske förstått att jag tycker Hop-15 är grym och jag tror till och med att denna flaska är lite färskare och godare än den förra. Så inihelvete gott!

Detta är Kaliforniens soliga stränder och vindpiskade vågor på flaska, om ni fattar?

Sitter här nu en stund efter sista klunken och munnen är fylld av fruktiga smaker som jag inte gjort annat än tryckt i mig frukt idag. Blir nog att öppna en till :)

Det roliga är att den är på väg in på krogarna i Sverige. Köprekommendation för er humleälskare.

2 kommentarer: